Klachten
Bekijk hieronder wanneer u een klacht heeft.
Bekijk hieronder wanneer u een klacht heeft.
De klant is gehouden de goederen direct na op- of aflevering te keuren. Klachten dienen op straffe van verval van alle rechten binnen een dag na het tijdstip van aflevering van goederen, schriftelijk – of per e-mail bij Bakkerij Koolen te worden ingediend, onder de gespecificeerde opgave van de aard van de klachten ten aanzien van de afgeleverde goederen. Manco’s en bij aflevering zichtbare gebreken dienen echter binnen 6 uur na aflevering bij Bakkerij Koolen te worden gemeld, op straffe van verval van alle rechten daaruit voortvloeiende.
Wij stellen het op prijs dat er een foto van het product wordt meegestuurd.
Neem telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht, dan nemen wij weer zo spoedig mogelijk contact met u op!
Marktstraat 9, 5721 GH AstenDeze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser